SIKÇA SORULAN SORULAR
İade politikanız nedir?
İade Politikamız, müşteri memnuniyeti ilkemiz gereği 6502 sayılı Tüketicilerin Korunması Hakkındaki Kanun ve 27 Kasım 2014 tarihli Mesafeli Sözleşmelere Dair Yönetmelik ile diğer ilgili kanun ve yönetmelikler kapsamında düzenlenir. Müşterilerimiz satın almış olduğu ürün(ler)i iade şartları uyması halinde teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin iade edebilir.
Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi iade şartları bölümünde bulabilirsiniz.
İade politikanız nedir?
Paketini açtığım ürünü iade edebilir miyim?
Aşağıdaki hallerde iade kabul edilmemektedir:
- Siparişinizde yer alan orijinal paket, kutu ve ambalajların (örneğin parfüm, hediye setleri vb.) hasar görmüş olması
- Size iletilen aksesuarların tümünün eksiksiz olarak gönderilmemiş olması,
- Siparişinizde yer alan ürünlerin kullanılmış olması
- Tekrar satılabilirliğinin bozulmuş olması,
- İade gönderisinin kendi özel kutusunda gönderilmemesi.
Kullanılmamış ve içinde hijyen bandı bulunan bikini altları ve mayolarda, ambalajı hasar görmemiş ve eksiksiz olarak iletilen, tekrar satılabilirliği bozulmamış ürünlerde iade yapılmaktadır.
Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi iade şartları bölümünde bulabilirsiniz
Online olarak ya da mobil uygulamadan olarak satın aldığım bir ürünü nasıl iade ederim?
İnternet sitemiz üzerinden vermis olduğunuz siparişleri için bize [email protected] veya +905074899366 numaralı telefonlarımız uzerınden bılgı vererek 14 gun ıcınde ıade edebılırsınız.
İade edilecek ürünlerin, orjiinal paket, kutu ve ambalajlarının (örneğin parfüm, hediye setleri vb.) hasar görmemiş olması, iletilen aksesuarların tümünün eksiksiz olarak gönderilmesi, içinde hijyen bandı bulunan bikini altları ile mayoların kullanılmamış, ambalajının hasar görmemiş olması, eksiksiz olarak iletilmesi ve tekrar satılabilirliğinin bozulmamış olması gerekmektedir.
Eğer ürünün faturası kurum adına düzenlenmiş ise, iade işlemi için kurumun düzenlemiş olduğu, ‘Ürün Birim Fiyatı + KDV” şeklinde kesilmiş bir iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir.
Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi iade şartları bölümünde bulabilirsiniz
Ürünümü iade etmek istiyorum. Müşteri hizmetlerine konu ile ilgili bildirim yaptım. Ne kadar zaman içerisinde ürünleri kargoya vermek zorundayım?
Müşterilerimiz satın almış olduğu ürün(ler)i iade şartlarına uygun olduğu takdirde teslim tarihinden itibaren 14 gün içerisinde iade edebilir.
İade edilen ürünü bildirimden sonra 3 gün içinde kargoya vermeniz gerekmektedir.
Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi iade şartları bölümünde bulabilirsiniz
İade işleminden ne kadar zaman sonra geri ödeme hesabıma yansır?
İade ettiğiniz ürünlerin iade şartlarına uygunluğu kontrol edilmektedir. Ürünün yasal süre içerisinde tarafımıza ulaştırılmış olması kaydıyla iade işleminiz talep tarihinden itibaren 30 gün içerisinde tamamlanır. Kabul edilen iadelerin ücretleri de yine bu süre içerisinde olmak koşulu ile bankaya iletilmektedir. Bu süreç tamamen bankanıza bağlıdır ve www.jacobco.com.tr’nin bankanıza müdahale etme hakkı yoktur.
Hangi ürünlerin iadesi yapılamaz?
Aşağıdaki Ürünlere ilişkin olarak, kullanılmamış olsa dahi, kanunen cayma hakkı bulunmamaktadır:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve satıcının kontrolünde olmayan ürün veya hizmetler,
b) Alıcı’nın istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürünler (üzerinde değişiklik/ilaveler yapılarak kişiye/kişisel ihtiyaçlara özel hale getirilenler),
c) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış, kullanılmış veya denenmiş olduğundan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler, vücut kremi, vücut yağı, vücut losyonu, külot, bodysuit, teddy, silikon sütyenler, korseler ve tüm alt-üst iç giyim setleri vb.ürünler,
d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan ürünler,
e) Cayma hakkı süresi sona ermeden önce Alıcı’nın onayı ile ifasına başlanan hizmetler,
Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi iade şartları bölümünde bulabilirsiniz
Kampanyalı ürünlerin iadesi nasıl yapılmaktadır?
Kampanyalı ürünlerin iade edilmesi durumunda, her türlü indirim ve/veya her türlü ödül puanı vb. gibi kampanya şartları ortadan kalkacaktır. Promosyonlu veya kampanyalı ürünlerde parçalı iade kabul edilmemektedir. İade durumunda kampanyaya dahil olan ürünlerin toplu olarak iadesi gerekmektedir.
İade kargosu için ücret ödeyecek miyim?
İadelerde PPT Kargoyu kullanmanız koşuluyla iade bedeli Jacob Co tarafından karşılanır.
Ürün iadelerinde kargo bedelini geri alabilir miyim?
Aynı siparişe konu olan tüm ürünlerin iade edilmesi halinde, kargo bedeli tarafınıza iade edilecektir. İçerisinde “Hediye Paketi” bulunan siparişlerde hediye paketi iade edilemez ürün kategorisine girdiğinden kargo iadesi yapılamamaktadır. Konu ile ilgili daha detaylı bilgiyi iade şartları bölümünde bulabilirsiniz.
Yurtdışı Trendyol uzerınden aldıgım aldığım Jacob & Co. ürünlerinin Türkiye websitesi üzerinden değişim ya da iade işlemlerini yapabilir miyim?
Yurtdışı Trendyol uzerınden aldıgım aldığınız Jacob & Co. ürünlerinin Türkiye websitesi üzerinden değişim ya da iade işlemleri yapılamamaktadır.